جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، به مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: امیدواریم مذاکرات هسته ای به نتیجه رسیده و موفقیت همراه با عزت برای ملت ایران نصیب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیأت دولت که در استادیوم تختی تبریز برگزار گردید، پیش از سخنرانی ریاست جمهوری  در سخنان کوتاه به بیان مطالبات مردم آذربایجان پرداخت گفت: مردم امروز با حضور در این مراسم بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند.

وی در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرده و تصریح کرد: امیدواریم مذاکرات هسته ای به نتیجه رسیده و موفقیت همراه با عزت برای ملت ایران نصیب شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی احیای دریاچه ارومیه را از مطالبات اصلی مردم استان عنوان کرده و بیان داشت: نیاز به تسریع در روند احیای دریاچه ارومیه وجود دارد.

امام جمعه تبریز همچنین به اتفاقات پیش آمده در بازی تراکتورسازی و نفت تهران در دیدار پایانی لیگ برتر اشاره داشته و ضمن تشکر از دستور پیگیری رئیس جمهور در مورد حوادث این مسابقه، گفت: این حوادث موجب رنجش مردم شده و لازم است به این مسئله رسیدگی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha