سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 350300
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
حجت الاسلام پناهیان

حوزه/ یک فعال فرهنگی کشور، با انتقاد از ایجاد فضای دو قطبی در کشور ابراز داشت: بسیاری از این دو قطبی های موجود در جامعه که باعث ایجاد سوء تفاهم و مشاجره ها بیان می شود می شود، کاذب است و باید از آن پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گرگان، حجت الاسلام علی رضا پناهیان، امروز در همایش ویژه شهید روحانی شاخص سال بسیج رسانه کشور که در سالن همایش های صدا و سیمای استان گلستان برگزار شد، گفت: ما نیازمند تحولی در فعالیت رسانه ای هستیم تا درک و باور به قدرت رسانه ای را در میان مردم و مسئولان ایجاد نماییم.

وی با بیان اینکه رسانه ما نباید از واقعیت های جامعه عقب بماند گفت: باید غبار مظلومیت را از اسلام و انقلاب بزدایم و مردم را با حقایق آشنا کنیم.

حجت الاسلام پناهیان گفت: با وجود اهمیت رسانه و توفیقات صورت گرفته در این باره ما هنوز در ابتدای راه بوده و باید عملیات بهره برداری از رسانه در حد و اندازه انقلاب باشد.

وی بر لزوم تشکیل اتاق فکر قوی و برنامه ریزی در حوزه رسانه تاکید کرد و گفت: ما امروز در جهان استدلال قرار داریم و باید بتوانیم از ابزار رسانه ای برای حمایت از حقیقت استفاده کنیم.

حجت الاسلام پناهیان، در ادامه ضمن انتقاد از ایجاد فضای دو قطبی در کشور ابراز داشت: بسیاری از این دو قطبی های موجود در جامعه که باعث ایجاد سوء تفاهم و مشاجره های میان افراد می شود، کاذب است و باید از آن پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: عده ای برای حفظ منافع  به دنبال فضای دو قطبی برای خود هستند، در حالی که در سال  همدلی و همزبانی باید جلوی این دوقطبی ها را گرفته و بر هویت دینی و انقلابی جامعه تاکید کنیم.

وی بیان کرد:آنچه مهم می باشد، این است که باید ادبیات کنونی تغییر پیدا کند تا سوتفاهم ها و اختلاف افکنی ها که منجر به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می شود برچیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha