چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
وهابیت

حوزه/ وظیغه ما امروز این است که فتنه وهابیت را بشناسیم و برای دیگران نیز مطرح کنیم تا مردم را در مقابل آنها بیمه کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام درگاهی در گردهمایی طلاب و فضلای قزوینی  مقیم حوزه علمیه قم، گفت: حوزه و طلاب برای جهان معنویت و توحیدی چه کرده ایم؛ یک دایره دایره تشیع است که حدود 300 میلیون شیعه داریم.

وی افزود: وظیفه ما طلاب نسبت به همه مسلمانان نیز مورد نظر است که امروزه یک میلیارد و ششصدمیلیون نفر مسلمان در جهان وجود دارد که باید برای همه آنها برنامه داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب قزوین در حوزه علمیه قم گفت: معاون بین الملل حوزه بیان می کرد که باید برای همه مردم جهان برنامه داشته باشیم؛ وقتی به تبلیغ  می رویم و برخی با مکتب اهل بیت(ع) آشنا می شوند به ما می گویند که چرا تا به حال به این جا نیامدید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که فتنه وهابیت را منکوب کرده است فعالیت های ضد انسانی آنها بود؛ علمای اهل سنت از این گروه جدا شدند؛ امروزه آنها فعالیت های بسیاری برای مردم اهل سنت انجام می دهند که آنها را از جمع مسلمانان جدا کنند.

حجت الاسلام درگاهی اظهارکرد: دشمنان تشیع در قم نیز فعالیت خود رادنبال می کنند و سعی دارند اعمال و احکام شیعه را مورد شبهه قرارداده اند؛ آنها فعالیت خود را به شکل جزوه ای و در درب منازل انجام می دهند.

وی گفت: ملک سلمان نیز لقب خود را از «الملک» به «الامام» تغییر داده است و قطعا آنها سعی کرده اند به این مفهوم نیز یورش ببرند؛ وظیغه ما امروز این است که این فتنه ها را بشناسیم و برای دیگران نیز مطرح کنیم تا مردم را در مقابل آنها بیمه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha