یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
موسوی کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر تبیین ابعاد انقلاب اسلامی توسط طلاب،گفت: امروز طلاب باید با مردم بیشتر ارتباط داشته و از مردم و مسائل جامعه غفلت نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ارتباط  بیشتر و صمیمی طلاب با مردم، مسایل و مشکلات جامعه را ضروری دانست و گفت: طلاب نباید از جامعه غافل شوند بلکه باید متناسب با نیازهای روز بر آگاهی خود بیافزایند.

وی گفت : ما هر چه داریم از آثار و برکات انقلاب اسلامی است که معمار کبیر آن از بزرگان حوزه بود و به خاطر این انقلاب  در اکثر شهرهای کشور مدارس علمیه دایر و برقرار است که طلاب و مردم از وجود آنها بهره می برند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: باید تلاش کنیم راه و مسیر شهدای انقلاب را ادامه دهیم چرا  که این آرامش و آسایش نتیجه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است و باید با روحیه بسیجی و اهتمام لازم نسبت به حفظ انقلاب ،آرمانها و دستاوردهای آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی عنوان کرد: امروز باید همه باهم و یکپارچه و بصورت واحد در مسیر رهبری حرکت نماییم و تحت رهبری ایشان تلاش کنیم  تا همواره نگهبان خوبی برای انقلاب  باشیم و در نیل به اهداف آن تلاش نماییم تا شاهد پیشرفت و دستاوردهای مهم آن در عرصه داخلی و سطح بین اللمل باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha