جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام حسینی پور - معاون تبلیغ حوزه یزد

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد با تاکید بر این که روحانیت بدون چشم داشت به تبلیغ دین می پردازد، گفت: باید از مبلغین به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی نام برد که در برابر تهاجم نرم دشمن کارآمدی ویژه ای دارند.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور، امروز در نشستی با برخی از مسئولان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، نشر و تبلیغ اسلام وظیفه ذاتی روحانیت دانست و گفت:  تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب و روحانیون است و آنان در ماه محرم و رمضان و... به نقاط مختلف کشور رفته و در مساجد، هیئات ها، مدارس و دانشگاه ها به تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) می پردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: مبلغین با برگزاری کلاس های مختلف، تعظیم شعائر، سخنرانی و... به تبیین صحیح دین برای مردم به ویژه جوانان پرداخته و می توان از آن به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی نام برد که در برابر تهاجم گسترده فرهنگی دشمن کارآمدی ویژه ای دارد. 

وی در ادامه با اشاره به تلاش های روحانیون طرح هجرت و ضرورت رسیدگی به وضع معیشتی آنان، خواستار حمایت بیش از پیش معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور از روحانیون طرح هجرت شد.

 حجت الاسلام حسینی پور با تاکید بر این که روحانیت بدون چشم داشت به تبلیغ دین می پردازد، خاطرنشان کرد: مبلغان دیگر ادیان، با حقوق بالا به مناطق مختلف جهان اعزام می شوند تا بتوانند بقای خود را حفظ کنند، لذا باید به وضع معیشتی مبلغان توجه شود تا بتوانند بدون دغدغه به تبیین معارف اهل بیت(ع) بپردازند.

برپایه این گزارش، در این جلسه، معاونان تبلیغ شهرستان های استان یزد گزارشی از فعالیت ها و برنامه های روحانیون طرح هجرت ارائه دادند و پس از آن، مسائل و مشکلات عرصه تبلیغ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha