سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
اعزام دانشجویان بحرین

حوزه/ دانشجویان ممتاز فراوانی هستند که به خاطر رفتارهای طایفی و تبعیض آمیز رژیم آل خلیفه از به دست آوردن بورسیه تحصیلی در خارج از کشور محروم شده اند و افراد دیگری نیز وجود دارند که با وجود داشتن صلاحیت لازم از تحصیل در رشته مورد نظر خود محروم شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اعزام دانشجو به خارج از کشور و اعطای بورسیه تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور به دانشجویان یکی از مسائلی است که ملت بحرین از بی عدالتی در آن رنج می برند و موجب نا امیدی شهروندانه و دانشجویان شده است.

دراین بیانیه آمده: بسیاری از خانواده های بحرینی به خاطر محرومیت از تحصیل فرزندان ممتاز و موفق خود در خارج از کشور ناراحت و نگران هستند؛ چرا که این محرومیت ها به خاطر ظلم و تبعیض طایفی رژیم آل خلیفه در حق مردم صورت می گیرد.

الوفاق افزود: دانشجویان ممتاز فراوانی هستند که از به دست آوردن بورسیه تحصیلی در خارج از کشور محروم شده اند و افراد دیگری نیز وجود دارند که با وجود داشتن صلاحیت لازم از تحصیل در رشته مورد نظر خود محروم شده اند و این رفتارها موجب نا امیدی آنها شده و علاوه بر اینها دانشجویان موفق و ممتاز بحرینی با شرایط سخت و دشوار و تبعیض آمیز دیگری نیز در فضای تحصیل خود روبرو هستند که موجب آزار و نگرانی دانشجویان و خانواده های آنها شده است.

در این بیانیه آمده: استمرار رژیم آل خلیفه به این رفتار غیر مسئولانه و استبداد در اداره امور جامعه باعث می شود تمام جوانب زندگی مردم در معرض بی عدالتی و تبعیض واقع شود و این نیز جنایتی بزرگ است نسبت به دانشجویان ممتاز و برتر اعمال می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha