یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جریان الوفاء بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آل خلیفه پس از استفاده از نیروهای درع الجزیره برای سرکوب مردم و کمک گرفتن از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیگانه برای سرکوب قیام مردم دیگر هیچ مشروعیتی ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین، حملات دیوانه وار اخیر رژیم آل خلیفه علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

جریان الوفاء الاسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آل خلیفه پس از استفاده از نیروهای درع الجزیره برای سرکوب مردم و کمک گرفتن از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیگانه برای سرکوب قیام مردم دیگر هیچ مشروعیتی ندارد.

در این بیانیه آمده: ایران امروز قدرتی بزرگ در معادلات منطقه ای و جهانی است و ما باید روابط سیاسی گسترده ای با این کشور داشته باشیم و حمایت تهران از ملت های مظلوم از جمله ملت بحرین بر اساس عقیده و موضع سیاسی اسلامی صحیح ایران است.

این جریان بحرینی به آل خلیفه در مورد دل بستن به آل سعود و دشمنی عجله در دشمنی و خصومت با ایران هشدار داده و تاکید کرده ملت بحرین برای سرنگونی رژیم آل خلیفه و برپایی یک نظام سیاسی جدید بر اساس عدالت و مساوات مصمم هستند.

این حملات پس از حمایت مقامات جمهوری اسلامی از ملت مظلوم بحرین بر می گردد و پس از آن آل خلیفه دست به شدید ترین حملات نژاپرستانه و طایفی علیه ایران زدند و مردم بحرین را نیز تهدید کردند و در اقدامی جالب از تمام شهروندان بحرینی نیز خواسته اند دخالت های ایران در امور داخلی بحرین را محکوم کنند و در غیر این صورت مورد پیگرد و مجازات قرار می گیرند!

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha