یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 355578
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
تظاهرات در بحرین

حوزه/ تجمع کنندگان در مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس، شعارهایی علیه سیاست های دیوید کامرون در منطقه و حمایت از نظام های سرکوبگر منطقه مانند عربستان و بحرین سر دادند و از سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خواستند برای آزادی زندانیان انقلابی بحرین اقدام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انقلابیون بحرینی انگلستان در مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس در لندن تجمع کردند و علاوه بر این تجمع های دیگری نیز در مناطق مختلف بحرین صورت گرفت.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهایی در محکومیت برپایی پایگاه نظامی انگلیسی در بحرین سر دادند و خواستار توقف حمایت انگلستان از آل خلیفه در سرکوب مردم و نقض حقوق آنها شدند.

شرکت کنندگان در تجمع همچنین شعارهایی علیه سیاست های دیوید کامرون در منطقه و حمایت از نظام های سرکوبگر منطقه مانند عربستان و بحرین سر دادند و از سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خواستند برای آزادی زندانیان انقلابی بحرین اقدام کنند.

بحرینی ها روز گذشته نیز در مناطق مختلف بحرین خواستار تحقق خواسته های خود در برپایی نظام دموکراتیک در بحرین شدند که در منطقه ستره نیروهای امنیتی به مردم حمله ور شدند و تعدادی از جوانان انقلابی را دستگیر کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha