یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نشست بررسی وضعیت مدارس مجری طرح های معارف اسلامی با حضور مدیر حوزه های علمیه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشستی از سوی دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با هدف بررسی وضعیّت مدارس مجری طرح های معارف اسلامی، در دفتر آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهندس نوید ادهم, دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری ها و همچنین حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه برادران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در نشست مذکور، آیت الله حسینی بوشهری سطح همکاری حوزه های علمیّه با آموزش و پرورش را قابل قبول دانست و اظهار داشت: نهادینه کردن این همکاری ها و تصویب قوانین لازم، شرط استمرار فعالیّت های مشترک می باشد.

وی  ابراز داشت: حوزه علمیّه برای راه اندازی مدارس معارف اسلامی، آماده همکاری با آموزش و پرورش است.

در ادامه، مهندس ادهم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیّت های کمیته مدارس معارف اسلامی، خواستار حضور حوزه های علمیّه در اداره ی این مدارس شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، گزارشی از فعالیّت مدارس صدرا که تحت اشراف سازمان تبلیغات اسلامی است، ارائه نمود.

این گزارش می افزاید؛ بررسی وضعیّت طرح امین در مدارس آموزش و پرورش از دیگر موضوعات این نشست بود که توسط حجت الاسلام و المسلمین نبوی مطرح گردید.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین ملکی دبیر ستاد همکاری ها و عضو کمیته مدارس معارف اسلامی، با اشاره به برخی مشکلات موجود در این مدارس، خواستار تحقق اهداف طرح امین، از طریق تصویب قوانین لازم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha