یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ارباب سلیمانی

حوزه/ دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از اجرای بیش از ۴۰۰ هزار برنامه فرهنگی با همکاری حوزه علمیه، دانشگاه ها، مساجد و نهادهای فرهنگی و علمی، در دهه کرامت، در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا ارباب سلیمانی، امروز در نشست اعضای استانی و کشوری شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت، در دفتر امام جمعه مشهد، با ارائه گزارشی از فعالیت های این شورا، از حمایت  برنامه های مردمی  در دهه کرامت از سوی نهادهای فر هنگی در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: در سراسر کشور 400 هزار برنامه فرهنگی با همکاری دانشگاه ها، مساجد، حوزه های علمیه، نهادهای فرهنگی و علمی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد:  تلاش و برنامه ریزی زیادی شده که در  دهه کرامت فضای روستاها نیز تغییر کند و برنامه های فرهنگی در این زمینه به اجراء در خواهد آمد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) در عرصه بین الملل کتاب هایی با موضوعات امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، به زبان های مختلف دنیا منتشر خواهد شد و بخشی نیز چاپ شده که دردهه کرامت به کشورهای مختلف ارسال می گردد.

*اجرای 30 هزار برنامه در خراسان رضوی

سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت در 31 استان کشور از مهرماه سال 93 به ریاست استاندار هر استان آغاز به کار کرده اند.

وی افزود: توجه ویژه به جشن های مردمی، سامان دهی جشن های دهه کرامت و... از دیگر برنامه این شورا است، همچنین در دهه کرامت بیش از 30 هزار برنامه فرهنگی در سطح خراسان رضوی اجراء می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha