یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر ضرورت تفاهم و همدلی در دستگاه های فرهنگی، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با توجه به ماموریت فرهنگی خود، باید نسبت به سایر ادارات متفاوت بوده و حداقل تعصبات را به نام فرهنگ در این مجموعه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی پیش از ظهر امروز در نشستی صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، فرهنگ را وجوه کمال دهنده بشر عنوان کرد و گفت: رفتار و تعامل فرهنگی از سوی فرهنگیان، مقدمه فعالیت های فرهنگی است.

وی با تأکید بر ضرورت تفاهم و همدلی در مجموعه اداری، مخصوصا محیط فرهنگی، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با توجه به ماموریت فرهنگی خود، باید نسبت به سایر ادارات متفاوت بوده و حداقل تعصبات را به نام فرهنگ در این مجموعه داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: با مناسبات غیر اخلاقی و غیر فرهنگی، در راه رسیدن به اهداف، دچار مشکل خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با بیان این مطلب که فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل می تواند جرقه ای برای تغییر مسیر جامعه باشد، خاطرنشان ساخت: با رفتار و عملکرد خود می توانیم مسیر مردم را به سمت تعالی تغییر دهیم.

وی گذرا بودن دوران مدیریت و خدمت به مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید قدردان فرصت ها بود؛ چراکه این فرصت ها همیشه برای انسان ماندنی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم مجاورت با حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را سعادتی بزرگ برای خدمتگذاران دانست و ادامه داد: با توجه به این مسائل، عزیز و جزئی از اهل بیت(ع) خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی با تاکید بر ضرورت وجود مجموعه ای با نشاط و فعال در اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت کارکنان همواره از دغدغه های ماست و در این راستا قدم خواهیم برداشت.

وی، اخلاق، تقوا و بیت المال را خطوط قرمز دانست و گفت: توجه به قانون و شرع از نکاتی است که باید به آن نگاهی ویژه داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم در پایان بیان داشت:  همه باید بکوشیم تا هنر در متن زندگی و جزئی از سبد خانوار مردم قم قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha