دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویری از مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه اصفهان

سال تحصيلي جديد حوزه علميه اصفهان، فردا با سخنراني آيت الله العظمي مظاهري در مدرسه تاريخي صدر بازار؛آغاز مي شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان اصفهان فردا، اول شهريور ماه به صورت رسمي  و هماهنگ در سراسر استان آغاز مي شود.

برپایه این گزارش، این مراسم ساعت ۹ روز يكشنبه، اول شهریور ماه سال جاری، با حضور حضرت آیت الله العظمی مظاهری  از مراجع تقلید ، آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه استان اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان در مدرسه تاریخی صدر بازار مَدرس آیت الله مظاهری برگزار می‌شود.

در این مراسم، علمای اعلام و روحانیت معظم، برخی از مسئولان و شخصیت‌های علمی فرهنگی، شورای معاونین مرکز مدیریت، مدیران مدارس علمیه، اساتید و طلاب حوزه خصوصاً طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان اصفهان حضور خواهند داشت.

همچنین از مدیران مدارس شهرستان‌های اصفهان نیز خواسته شده است در شهر خود با حضور روحانیون برجسته و امام جمعه و شخصیت‌های مهم شهر اقدام به برگزاری چنین مراسمی نمایند.

گفتني است پيش از اين، حجت الاسلام والمسلمین باطني، جانشين مديريت حوزه علميه اصفهان  از برپايي روزانه بیش از هزار و 300 حلقه درس در حوزه علمیه اصفهان در پایه های دهگانه ای که در حوزه برای مدارج تحصیلی تعریف شده است، و  تشكيل روزانه نزدیک به 40 حلقه درس خارج در استان خبر داده بود.

لازم به ذكر است  كه بیش از هزار نفر برای تحصیل براي سال جدید در بيش از 41 مدرسه  علميه تحت پوشش مركز مديريت حوزه علميه  در استان ثبت نام کرده اند.

انتهاي پيام/313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha