پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سرهنگ شمس‌علی اسدی - فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)

حوزه/ فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) گفت: پدافند هوایی همواره چشم به آسمان دوخته و در عین این که از خداوند متعال کمک می خواهند، مراقب حرکات و نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سرهنگ شمسعلی اسدی امروز در دیدار مسئولان و جمعی از کارکنان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها  با تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) از سال 88 کار خود را در قم آغاز کرد.

وی هدف از راه اندازی این پایگاه را حفاظت از یگان هسته ای و آسمان حرم اهل بیت علیهم السلام برشمرد و گفت: در این پایگاه نیروهایی جوان و پرتوان در لوای پرچم مقدس جمهوری اسلام ایران و هدایت های مقام معظم رهبری کار خود را انجام می دهند.

وی افزود: پدافند هوایی همواره چشم به آسمان دوخته و در عین این که از خداوند متعال کمک می خواهند، مراقب حرکات و نفوذ دشمن است.

وی خاطرنشان ساخت: تمامی سامانه های ما، با استفاده از علم و صنعت داخلی و هدایت های رهبری، اکنون کاملاً عملیاتی و رصد های ما از خارج از مرزها آغاز می شود. این که همگان اعلام می کند که آسمان ایران آسمانی امن است، حاصل این تلاش هاست.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha