یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفولی

حوزه/ امام جمعه دزفول از دیدار مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان با مقام معظم رهبری، در روز ۱۸ شهریور ماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از دیدار جمعی از مردم شهید پرور دزفول با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم دزفول برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، سرانجام دفتر معظم له زمانی را معین کرد و بدین ترتیب، جمعی از مردم و مسؤلان دزفولی، فردا هجدهم شهریورماه جاری با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

امام جمعه دزفول با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در این دیدار، بیان داشت: در این دیدار، کاروانی از اقشار مختلف مردم شهید پرور دزفول شامل خانواده شهدا و رزمندگان، روحانیون، فرهنگیان، بسیجیان، دانشگاهیان و بازاریان حضور دارند.

وی، مردم دزفول را همواره پشتیبان ولایت و آرمان های انقلاب توصیف کرد و اظهار داشت: این دیدار که مسئولیت هماهنگی آن از سوی دفتر مقام معظم رهبری به امام جمعه شهرستان واگذار شده، فارغ از هر گونه فعالیت جناحی و سیاسی بوده و هدف آن تجدید عهد و میثاق با مقام عظمای ولایت و اعلام وفاداری مجدد مردم شریف دزفول به انقلاب و ولایت فقیه است.

گفتنی است، شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس هفت هزار شهید، جانباز و مفقودالاثر به اسلام تقدیم کرد که از این تعداد، دو هزار و ۶۰۰ نفر شهید هستند.

مردم شهید پرور این شهرستان در طول انقلاب همواره همپای با نظام گام برداشته و مقاومت و ایستادگی آنها در دفاع مقدس، لقب شهر مقاومت ایران را برای آنان به ارمغان آورده است؛ درخواست های مکرری برای دیدار با مقام معظم رهبری ارسال کرده بودند و سرانجام به این آرزوی دیرینه خود رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha