پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کلاس بانوان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری جلسه هم افزایی مدیران مدارس حوزه علمیه خواهران لرستان در مهرماه سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام سید نواب حسنی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این که از امروز کار توزیع کتب طلاب در مدارس  استان آغاز شده است گفت: تمامی کتب درسی مورد نیاز طلاب در پایه های متفاوت تهیه شده است و کار توزیع کتب تا پایان هفته در مدارس ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های منسجم برای ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس خواهران افزود:به منظور ارزیابی کیفیت آموزشی مدارس لرستان امسال هر هفته یکی از مدارس خواهران ارزیابی می شود و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کیفیت آموزشی و پژوهشی در مدارس تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اهمیت ارتقا پژوهش در مدارس علمیه نیز تصریح کرد:پژوهش اساس کار حوزه است و باید با ایجاد انگیزه و رغبت در بین طلاب فعالیت های پژوهشی و نوآوری های تحقیقاتی در مدارس علمیه پر رنگ تر شود.

حجت الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به اینکه مهر ماه امسال نشست مدیران مدارس علمیه خواهران با رویکرد پژوهش محوری ،با حضور حجت الاسلام والمسلمین حصاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد بیان داشت:در حاشیه این نشست کارگاه روش تحقیق و روش نویسندگی نیز برای ارتقا وضعیت پژوهش در مدارس با شرکت معاونان پژوهش مدارس استان نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز باید به مقوله پژوهش در مدارس علمیه توجه ویژه ای شود تصریح کرد:طلاب باید در تحقیقات و پژوهش خود نواوری در ارایه موضوعات را مد نظر قرار دهند و تلاش کنند تا با ارایه موضوعات نو و پرهیز از تحقیقات تکراری به امر ارتقا کیفیت پژوهش در حوزه کمک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha