دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نامزد انتخابات آمریکا

حوزه/ اظهارات اسلام ستیزانه برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، صدای کارشناس مهمان سی ان ان را درآورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» رولا جبریل تحلیلگر مهمان شبکه سی ان ان، دیروز گفت: سخنان ضد مسلمانی نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا به حدی رسیده که اگر یک فرد مسلح به داخل مسجدی رفته و مسلمانان را قتل عام کند خون مقتولین بر گردن این نامزدهای اسلام‌ستیز خواهد بود.

وی تأکید کرد: اظهارات غیرمسئولانه برخی نامزدهای انتخابات آمریکا از جمله دونالد ترامپ، تد کروز و بن کارسون، آمریکایی‌ها را تحریک می‌کند که به داخل مسجدی رفته و به مسلمانان شلیک کنند. 

رولا جبریل به برنامه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اشاره کرد که در آن فردی، مسلمانان را «مشکل آمریکا» خواند و درباره راه حل ترامپ برای  «خلاص شدن از دست مسلمانان» پرسید و  خود ترامپ هم تلویحا حرف او را تأیید کرد.

جبریل سپس گفت: «در کشوری مثل آمریکا که حمل سلاح توسط مردم اینقدر گسترده می باشد، ممکن است فردا یک فرد مسلح، وارد مسجدی شود و به روی مسلمانان آتش بگشاید... که اگر چنین اتفاقی بیافتد آنگاه همه این نامزدهای اسلام‌ستیز مسئول خون آن مسلمانان خواهند بود.»

خاطر نشان می شود بن کارسون و تد کروز دیگر نامزدهای انتخابات امریکا هم اخیرا اظهارات ضد مسلمانانی زیادی داشته‌اند. این اظهارات اسلام‌ستیزانه با انتقادات گسترده‌ای از سوی گروه‌ها و افراد مختلف روبرو شده، اما هفته پیش کارسون اعلام کرد که اظهارات ضد مسلمانی او باعث جلب کمک‌های مالی بسیار زیادی به کمپین انتخاباتی او شده. او افزود بعد از اظهارات اسلام‌ستیزانه‌ وی، کمک‌های مالی اهدایی به کمپین او به قدری زیاد شده که نگهداری حساب آن مشکل است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha