یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله اشرفی اصفهانی

حوزه/ به همت یک طلبه کرمانشاهی مستند زندگی حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی ساخته می شود.

حجت الاسلام یزدان پرونده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت : بزرگان دینی و انقلابی ما نقش بزرگی در تبلیغ دین و اشاعه فرهنگ مبین اسلامی داشته اند و با مجاهدت ها و فداکاری ها در طول تاریخ و در زمان های سخت با صبوری، متحمل سختی های فراوانی شده و نقش بزرگی را ایفا نموده اند.

وی افزود : باید تلاش مستمر سعی کنیم هر چند به صورت اندک اما بصورت دقیق شخصیت این بزرگان را بیشتر به مردم خصوصا نسل جوان بشناسانیم تا بیشتر با این بزرگان آشنا گرایده، شخصیت آنها را شناخته و در جریان زندگی ایشان قرار بگیرند.

این محقق حوزوی، با بیان اینکه شبکه افق تلاش دارد مستند زندگی شهدای محراب انقلاب اسلامی را بسازد اظهار داشت : کارگردانی  ساخت زندگی آیت الله اشرفی از زوایا و جهات مختلف به عهده اینجانب می باشد که کار تحقیق و پژوهش در این زمینه شروع شده است .

حجت الاسلام پرونده بیان داشت: ساخت مستند زندگی بزرگانی همچون آیت الله اشرفی اصفهانی که سابقه طولانی در خدمت به اسلام و انقلاب دارد کمی دشوار است زیرا ایشان دارای ویژگی های اخلاقی برجسته ای در زمینه های مختلف هستند به صورتی که با کهولت سن در زمان جنگ در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

وی در پایان عنوان کرد: سعی می شود جایگاه ایشان در میان مردم موردبررسی قرار گیرد به طوری که هنوز مردم بعد از سالها با اشتیاقی خاص در مراسم سالگرد شهادت ایشان شرکت دارند از این رو کار پژوهش و تحقیق در شهرهای کرمانشاه ،اصفهان و تهران به صورت دقیق انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha