یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسالم محمدی فر/ کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از اعزام و فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون در مناطق محروم و دورافتاده این استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه یکی از مهم ترین رسالت طلاب و روحانیان تبلیغ و ترویج دین اسلام است، گفت: طلاب با توجه به این که لباس مقدس ائمه اطهار(ع) را بر تن دارند باید پیام های انبیاء الهی را به گوش جهانیان برسانند و در راستای تثبیت و استحکام پایه های دین اسلام اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه از حضور طلاب و روحانیون در مناطق محروم و دور افتاده استان خبر داد و افزود: 50 نفر از مبلغان و روحانیان با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، به مناطق دور افتاده کرمانشاه اعزام می شوند.

وی در ادامه با تشریح برنامه های مبلغان، بیان داشت: تبیین آیات و روایات اخلاقی، بیان مسائل دینی و پاسخگویی به شبهات دینی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری نماز جماعت و ... در دستور کار طلاب و مبلغان اعزامی قرار گرفته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح تبلیغی و اعزام مبلغان ابتدا از شهر کرمانشاه آغاز شده و قطعأ در هفته های آتی این طرح با قوت بیشتری در استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی فر عنوان داشت: حضور پررنگ طلاب و مبلغان در مناطق محروم و دور افتاده کمک شایانی به تبلیغ دین اسلام خواهد کرد، زیرا روحانیان مبین دین اسلام هستند، لذا از بیان، توان و ظرفیت مبلغان در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید به نحوی شایسته استفاده کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha