یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز باید با حفظ اتحاد در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام وحدت و همدلی نامگذاری شده است، زمینه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را در تمام زمینه ها فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت:ربیع الاول مصادف با هجرت پیامبر گرامی اسلام(ص) از مکه به مدینه است که این هجرت زمینه ساز گسترش جهانی اسلام به دیگر بلاد شد.

وی با بیان اینکه پیامبر بدون در نظر گرفتن سلایق حزبی و طوایفی و تنها با نیت خالص الهی، مردم را به سوی دین مبین اسلام دعوت می نمود، افزود:تمام انبیاء و اولیای الهی نیز به منظور هدایت بشر فرستاده شده اند بطوری که در زیارت جامعه کبیره هدف نهایی رهبران الهی دعوت بسوی پروردگار بیان شده است.

امام جمعه خرم آباد، بصیرت ،آگاهی و معرفت را از شروط اساسی برای دعوت مردم  بسوی حق بیان کرد و تصریح کرد:پیامبر گرامی اسلام(ص) در دعوت مردم بسوی حق با راه و مقصد آشنا بود و همین عامل زمینه ساز موفقیت پیامبر(ص) در هدایت انسان ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی بصیرت را در انجام تمام مراحل زندگی رمز موفقیت دانست و خاطر نشان کرد:داشتن بینش و بصیرت در تمام مراحل و برهه های تاریخ ضروری است به گونه ای که در اوایل تشکیل حکومت جمهوری اسلامی بینش و بصیرت امام( ره) و مردم منجر به تشکیل این حکومت شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت جوامع از دیگر آثار دعوت الهی است اظهار داشت:این عامل به اندازه ای تاثیر دارد که بخوبی می توان دریافت در هر جا که پیامبران حضور داشته اند توسعه و پیشرفت و هر جا که پادشاهان بوده اند ظلم،فساد و تباهی وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عمل صالح و خدمت خالصانه به مردم را نیز از جمله شرایط اساسی برای پذیرش دعوت حق در جامعه عنوان کرد و افزود:امروز باید با حفظ اتحاد در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام وحدت و همدلی نامگذاری شده است، زمینه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را در تمام زمینه ها فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی شکست ناپذیری و برخورداری از پاداش الهی را نیز از دیگر آثار دعوت بسوی حق برشمرد و افزود:امروز نیز اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه ها با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب روز به روز گسترده تر می شود و اسلام ناب محمدی در جهان گسترده تر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا زمینه پذیرش اسلام ناب را در دل آن ها زنده نموده است، تصریح کرد:دشمنان بدانند که هر روز اقتدار اسلام و شیفتگان مکتب تشیع در جهان گسترده تر می شود به گونه ای که امسال راهپیمایی اربعین، ۲۷ میلیون عاشق اهل بیت( ع) خاری در چشم دشمنان اسلام و مکتب شیعه بود.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha