دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:تنها مدل موفق حکومتی در جهان حکومت بر مبنای اصل ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی امروز در مراسم گرامیداشت ۲۹۶ شهید شهرستان سلسله با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری( ع) گفت:امروز سیره و منش اهل بیت(ع) بهترین چراغ راه هدایت بشریت است و باید با تبیین سیره زندگانی معصومین  روز به روز بر اقتدار مکتب اسلام و مذهب تشیع در جهان بیافزاییم.

وی با اشاره به اینکه امام حسن عسکری  در دوران کوتاه عمر خود با فراهم ساختن زمینه های غیبت امام عصر(عج)، سعی داشت زمینه را برای ایجاد حکومتی اسلامی بر مبنای ولایت فقیه فراهم سازد بیان داشت:امروز نیز مردم حامی ولایت با تمام توان به ندای ولی فقیه زمان پاسخگو هستند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اگر زیرکی و بینش امام حسن عسکری(ع)  در فراهم نمودن زمینه های غیبت نبود، اکنون شیعیان در عصر غیبت دچار سرگردانی می شدند تصریح کرد:در زمام آن امام همام سرنوشت حکومت اسلامی و مسئله عصر غیبت از دغدغه های اساسی ایشان بود و به همین علت زمینه های تشکیل حکومت اسلامی بر محور اصل ولایت فقیه را برنامه ریزی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اصل ولایت فقیه را پرچمدار و حافظ مکتب اسلام و منافع مردم دانست و خاطر نشان کرد:در دوران جمهوری اسلامی نیز با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل «ره» ،درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و اتحاد مردم نیز بخوبی از جامعه عصر غیبت حراست می شود و تمام این خدمات به برکت اصل حکومت اسلامی بر محور ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه کارآمدترین نظام حکومتی موفق در جهان حکومت بر مبنای اسلامیت و جمهوریت است ابراز داشت:در این مدل حکومتی هم حراست از منافع اسلام و هم حراست از منافع مردم مد نظر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اصل ولایت فقیه از دلایل موفقیت جمهوری اسلامی در برهه های حساس تاریخ این مملکت از جمله ۸ سال دفاع مقدس است افزود:رزمندگان اسلام با لبیک گویی به ندای ولی فقیه جانانه به میدان مبارزه رفتند و خون خود را برای حفاظت از آرمانهای اسلام و مملکت خود در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه امروز نیز خانواده های معظم شهدا با افتخار از اینکه فرزندان خود در لبیک به ندای ولی فقیه به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته اند بر خود می بالند افزود: امروز نیز شهدای مدافع حرم نیز در راه آرمان های اسلام و مکتب تشیع بی صبرانه با تروریسم و دشمنان اسلام و مکتب تشیع می جنگند و همه اینها به برکت اصل ولایت فقیه در حکومت اسلامی است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha