سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ جمعی از اعضای شورای عالی اجرايی مقاومت حزب‌الله لبنان با حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از نزدیک با فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی این مرکز آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این بازدید با همكاری ستاد مركزی توسعه لبنان در ايران هماهنگ شده بود و در این جلسه طرفين، بر تبادل آثار و مستندات علمي در حوزة علوم مديريت و روش‌شناسي علوم انساني اسلامي، تشكيل شوراي علمي مشترك به منظور همفكري و انجام بررسي‌هاي علمي دقيق و يافتن راه حل براي مسائل علمي مورد مواجهة طرفين به توافق رسیدند.

این گزارش می افزاید: طراحی سرفصل‌هاي درسي در زمينه مديريت اسلامي، مديريت منابع انساني و روش‌شناسي علوم انساني اسلامي با تأكيد بر علم مديريت، استفاده از دانش و تجربه اعضاي هيأت علمي گروه مديريت پژوهشگاه در ارائه دوره‌هاي آموزشي كوتاه مدت و همكاري در ترجمه و انتشار بين‌المللي آثار پژوهشگاه در حوزه مديريت اسلامي و روش‌شناسي از جمله مواردی بود که در جلسه میان نمایندگان شورای عالی اجرایی مقاومت حزب الله لبنان با مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مطرح و مورد توافق قرار گرفت.

لازم به ذکر است، در این نشست مشترک مقرر شد ستاد توسعه لبنان توافق‌نامه همكاری طرفين با محوريت موارد فوق را آماده و برای دو مركز ارسال نمايد.

انتهای پیام   313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha