سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
9 دی

حوزه/ همزمان با سالروز حماسه ۹دی طلاب ح مدرسه علمیه امام خمینی (ره)سنقر با مبانی و اصول ولایت فقیه آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیین بزرگداشت حماسه 9 دی یادآور شکست دشمنان انقلاب، بصیرت و بیداری مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر برگزار و طلاب  این مدرسه با مبانی  و اصول ولایت فقیه آشنا شدند.

محسن سلطانی در این همایش، با بیان اینکه مال دنیا سد بزرگی در مسیر بصیرت انسان ها است عنوان داشت: وجود موانعی در مسیر بصیرت افزایی سبب می شود که حق و باطل جایگزین یکدیگر شده و انسان در شناخت آن ها دچار مشکل و شبهه گردد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی عنوان داشت: 9 دی یادآور بصیرت رهبر انقلاب اسلامی و حضور به موقع مردم ایران اسلامی در صحنه در راستای پاسداری از ارزش های امام خمینی (ره) می باشد.

این پژوهشگر حوزوی، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با فتنه های دشمنان انقلاب ذهن خود را گمراه کرده و فکر می کردند که در انتخابات تخلفی صورت گرفته است بیان داشت: خوشبختانه رهبر انقلاب عده ای که مسیر را اشتباه طی کرده بودند را به خطای خود آگاه کرد و انقلاب اسلامی را از هجوم فتنه های غرب و استکبار نجات داد.

سلطانی یادآور شد: حماسه 9 دی درس بزرگی برای دشمنان انقلاب اسلامی است، استکبار احساس می کنند مردم ایران اسلامی از انقلاب و اسلام خسته شده اند اما مردم ولایتمدار همواره و تا آخرین نفس پاسدار انقلاب اسلام و دستاوردهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha