یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌‌الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: ولایت مداری و بصیرت دینی مردم در سایه لطف و عنایات الهی ، باعث رقم خوردن حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی ماه سال ۸۸ شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت ششمین سالگرد یوم الله 9 دی اظهار داشت: حماسه نهم دی یک خیزش بزرگ مردمی علیه جریان فتنه و ضدانقلاب بود که مقام معظم رهبری در بیانات خویش از آن به عنوان روز رحمت الهی یاد کرده و فرمودند که این روز هیچ گاه از تاریخ انقلاب و حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی همچنین افزود: در این روز، فتنه گران و حامیان آن ها، سیلی محکمی از ملت بزرگ و بصیر ایران خوردند و بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی که هدایت آن را ولی فقیه آگاه و بصیر و حکیم برعهده دارد بر همه دنیا ثابت شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مردم ما در عاشورای سال 88 وقتی به عینه دیدند که فتنه گران با بی شرمی تمام علیه مقدسات دینی به خصوص امام حسین(ع) آن چنان هتاکی و بی حرمتی کردند، با غیرت و بصیرت دینی وارد میدان شده و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، غائله را جمع کرده و اجازه ندادند که فتنه گران بیش از این به جولان بپردازند.

وی گفت: بی گمان چنین حضور باشکوهی از همه اقشار و با هر نوع نگاه و سلیقه سیاسی و اجتماعی در این روز تاریخی و جریان ساز نشان داد که ملت ما در دفاع از ولایت و حفاظت از حریم دین و به خصوص دستگاه سیدالشهدا(ع) با هیچ کسی تعارف و رودربایستی ندارد و قاطعانه ورود پیدا می کند.

این استاد حوزه بیان داشت: مردم در این قضیه همچون سایر عرصه ها و میدان ها نشان دادند که هر گاه برای حفظ اصل انقلاب و دفاع از ارزش ها نیاز باشد با تمام قوا در حصنه حضور دارند و به حراست از میراث گرانقدر امام و شهیدان که با خون دل ها و فدا کردن جان های ارزشمندی به دست آمده، اهتمام ویژه ای دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha