شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد علی فخرالساعه

حوزه/ مدیر امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه یزد با تاکید بر این که دشمن درصدد جدایی مردم از ولایت است، گفت: قطعاً اگر رهبری نبود سرنوشت ایران مثل افغانستان می شد.

حجت الاسلام محمد علی فخرالساعه، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در  یزد، با اشاره به قرار گیری در دهه بصیرت اظهارداشت: امروز بصیرت و وحدت حول محور رهبری نیاز مبرم احزاب و دیگر اقشار است.

  وی با تأکید بر اینکه وحدت موجب پیروزی است، ادامه داد: از دیرباز دشمنان ما به دنبال اختلاف افکنی بودند و «تفرقه بنداز و حکومت کن» از شعارهای آنها بود و در دین اسلام نیز از ابتدا تاکنون موجب ایجاد تفرقه و چند دستگی بین فرقه های اسلامی و مسلمانان بودند.

این محقق حوزوی، با تأکید بر اینکه تاریخ نشان داده است که هیچ گاه دشمنان از دشمنی خود را کم نمی کنند بلکه بیشتر از گذشته اهداف تفرقه انگیز خود را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: اکنون در دوران حساسی به سر می بریم و این باید درسی برای مسئولان و مردم باشد که باید بیش از پیش وحدت خود را حفظ کنیم و مردم و دولت و متقابلا  دولت و مردم و مسئولان در حفظ وحدت خود کوشا باشند.

حجت الاسلام فخرالساعه با بیان اینکه وحدت در سایه عمل به دستورات اسلام محقق می‌شود، ادامه داد: جمع شدن در زیر پرچم الله،عمل به دستورات قرآن، پیامبر و ائمه معصومین(ع) و پیروی و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه از عوامل وحدت در جامعه اسلامی است.

وی افزود: اکنون که دسترسی به امام زمان(عج) نداریم بنا به فرموده خودشان باید به علما، مراجع و نائبان آن حضرت مراجعه کرد و اکنون پرچمدار اسلام و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری هستند که اطاعت از ایشان موجب وحدت بین مسلمانان هستند و تاکنون فتنه های زیادی را با بیانات خود خنثی کردند و اگر رهبری ایشان نبود اکنون شاید ایران وضعیتی بدتر از کشورهایی چون عراق و سوریه ، افغانستان و... داشت و تمام تلاش دشمن نیز این است که  مردم را از ولایت فقیه جدا کنند و آن را به صورت تشریفاتی دربیاورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha