یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر این که شهدا عظمت و اقتدار را به ملت انقلابی ایران هدیه دادند، بر ادامه راه مجاهدان فی سبیل الله تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما، شب گذشته، به همرا جمعی از مسئولان حوزه کرمانشاه و طلاب و روحانیون با حضور در منزل شهید روحانی جواد تیرانداز با بیان این که شهادت سبب اقتدار و عظمت ملت ایران است، گفت: شهدای با جانفشانی اعتبار و عزت را به نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: دوران دفاع مقدس حماسه ای بزرگ بود که برگی دیگر از مجاهدت های رزمندگان ورق خورد و سبب کوتاه شدن دست دشمنان از ایران اسلامی شد.

امام جمعه کرمانشاه، حضور تمامی اقشار را در دوران دفاع مقدس نشان دهنده وحدت و همدلی مردم ایران دانست و ابراز داشت: وحدت و یکپارچگی مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت های جهان گردید.

وی، حضور روحانیون را در دفاع مقدس ستودنی دانست و یادآور شد: روحانیت مجاهد در هر شرایطی که انقلاب و اسلام به صیانت و پاسداری نیاز داشته باشد، وارد عمل شده و با تأسی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

آیت الله علما تصریح کرد: طلاب و روحانیون با برگزاری تبیین و تبلیغ دین و در نهایت با شهادت خود در راه اسلام، مجموعه ای بزرگ از رشادت های خود را خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: خوشبختانه حمایت و پیروی ملت ایران از روحانیت بصیر و مجاهد که در رأس آن ها بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و دیگر علمای بزرگ هستند همواره سبب پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha