دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌‌الاسلام اسلامی- قزوین

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست ائمه جعه قزوین  به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: حضور افراد اصلح در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش کنیم مردم در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند.

وی در ادامه به ساخت مصلی تاکستان اشاره کرد و گفت: تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در راستای ساخت مصلی صورت گرفته و فونداسیون آن به پایان رسیده است.

حجت‌الاسلام خمسه‌ای، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین هم در ابتدای این نشست، اظهار  کرد: از آن جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از نماز جمعه با تعبیر قرارگاه نام برده‌اند، ضروری است ستادهای نماز جمعه برای تحقق این معنا بیش از پیش تلاش نموده و توان خود را افزایش دهند.

حجت‌الاسلام صالحی، امام‌جمعه آبگرم هم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم تا مردم در این انتخابات هم مانند دوره‌های گذشته حضوری حداکثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی موینی، امام‌جمعه محمدیه هم شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و ملی دانست و افزود: رهبری شرکت در انتخابات را برای همگان تکلیف کرده و این مهم حضور در این صحنه مهم را امری ضروری کرده است.

وی گفت: نباید اجازه داد افرادی که دلسوز نظام، کشور و مستضعفان نیستند وارد مجلس شورای اسلامی شوند و کسانی هم که وارد مجلس خبرگان رهبری می‌شوند باید قلباً ولایتمدار باشند.

حجت‌الاسلام آقا حسینی، امام‌جمعه سگزآباد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، بزرگان نظام و رسانه‌ها تلاش بسیار خوبی در راستای تقویت حضور مردم در صحنه انجام داده‌اند و ائمه جمعه هم باید با تبعیت از رهبری بر این امر مهم تأکید کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی، امام‌جمعه آوج هم گفت: باید در خصوص ابعاد مختلف انتخابات روشنگری کنیم و مواضع نظام و انقلاب را که در وهله نخست حضور حداکثری مردم است بیان نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha