دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی، رئیس اداه تبلیغات اسلامی کاشان

حوزه/ ایران در زمان حکومت شاهنشاهی کشوری سرسپرده غرب بوده و از خود اختیاری نداشت و کشور به طور کامل وابسته به غرب و شرق بود، ولی با پیروزی انقلاب مردم ایران عزت واقعی خود را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در مراسم جشن انقلاب مسجد باب الحوائج کاشان اظهار داشت: اگر ۳۷ سال انقلاب ما علی رغم همه توطئه ها همچنان سربلند و پیروز در همه عرصه ها به پیش می رود به علت بصیرت والای مردم  ولایتمدار ایران و حضور به موقع مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب بوده است .

وی با اشاره به اینکه بصیرت یعنی شناخت زمان و دشمن، اظهار داشت: یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی ما عزت بود بطوریکه قبل از انقلاب مردم ایران از عزت و اقتدار بهره مند نبودند، ایران در زمان حکومت شاهنشاهی کشوری سرسپرده غرب بوده و از خود اختیاری نداشت و کشور به طور کامل وابسته به غرب و شرق بود، ولی با پیروزی انقلاب مردم ایران عزت واقعی خود را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: مردمی که روزگاری در همه زمینه ها وابسته بودند، امروز با خودباوری توانستند در تمام علوم پیشرفت های خوبی داشته باشند، مملکتی که روزگاری محل ورود مستشاران و متخصصان خارجی بود امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد صدور متخصصان به خارج از کشور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش رهبری در انقلاب و نظام اسلامی افزود: رهبری بی بدیل امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی بوده که موقعیت رهبری معظم مرهون عنایات حضرت ولیعصر(عج) به ایشان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حراست از انقلاب حضور حداکثری در پای صندوق های آراء و انتخاب اصلح می باشد که امید است با مشورت با بزرگان وظیفه خود را در این مقطع حساس به اسلام اداء نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha