سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام سعید رهایی دانشگاه مفید

حوزه/ دبیر همایش اسلام و محیط زیست با بیان اینکه امروز محیط زیست به عنوان چالش اصلی دوران ما محسوب می شود، ابراز داشت: موسسات پژوهشی حوزه به تبیین دستورات اسلام در زمینه ارتقای بهبود محیط زیست می پردازند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید رهایی صبح امروز در همایش اسلام و محیط زیست که در دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: این همایش، پیش نشست همایش بین المللی «دین، فرهنگ و محیط زیست» که سال آینده با حضور جمعی از اندیشمندان داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست گردهم آمدن محققین حوزه و دانشگاه در زمینه محیط زیست است، تصریح کرد: موسسات حوزوی آثار پژوهشی قابل توجهی در عرصه محیط زیست دارند که در این همایش به معرفی آنها می پردازند.

دبیر همایش اسلام و محیط زیست افزود: برگزاری این نشست زمینه ساز انسجام  مجموعه های پژوهشی حوزوی و دانشگاهی در زمینه محیط زیست است.

حجت الاسلام والمسلمین رهایی با بیان اینکه امروز محیط زیست به عنوان چالش اصلی دوران ما محسوب می شود، ابراز داشت: موسسات پژوهشی حوزه به تبیین  دستورات اسلام در زمینه ارتقای بهبود محیط زیست می پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی، مرکز موضوع شناسی فقهی، بنیاد  بین المللی علوم وحیانی اسراء، کتابخانه فقه و اصول آیت الله العظمی سیستانی، معاونت پژوهش حوزه و محققان حوزوی و دانشگاهی برای برگزاری این همایش نقش آفرینی جدی داشتند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha