پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام علی اکبر سنجری - امام جمعه سربیشه

حوزه/ کاندیداها نباید وابسته به کانون های ثروت و قدرت و وامدار گروه ها و جناح ها باشد، بلکه باید کاملا مردمی و به فکر مردم بوده و در راستای حل مشکلات آنان قدم بردارند.

حجت الاسلام علی اکبر سنجری در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند ماه، اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه دیگر همانند 22 بهمن به وجود می آورند و با انتخاب درست خود، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار میهن عزیزمان می افزایند.

وی با با اشاره به این که با وجود این که حضور حداکثری در انتخابات ملاک اصلی است، ولی مردم باید با بینش بیشتری نمایندگان اصلح را انتخاب کنند، افزود: کاندیدای اصلح نباید وابسته به کانون های ثروت و قدرت و وامدار گروه ها و جناح هاباشد، بلکه باید کاملا مردمی و به فکر مردم بوده و در راستای حل مشکلات آنان قدم بردارد.

استاد حوزه خراسان جنوبی، ایمان و تقوا را از مهمترین ویژگی های کاندیدای اصلح برشمرد و تصریح کرد: ولایتمداری، انقلابی بودن و اعتقاد داشتن به اقتصاد مقاومتی از دیگر ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

حجت الاسلام سنجری با تاکید بر این که ملت وکیل الدوله نمی خواهد، بلکه به دنبال وکیل المله است، اظهار کرد: دولت و مجلس هر کدام باید وظایف خود را انجام دهند و نماینده باید به درستی بر کارهای دولت و مدیران نظارت کند و با قانون گذاری درست، مشکلات جلوی راه ملت را برطرف سازد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر این که " هرگاه غرب از شما تعریف کرد، زمان خطر است و بدانید که دچار لغزش شده‌اید." گفت: نباید به لبخند غرب دلخوش بود و نمایندگان منتخب مردم باید به این مسئله توجه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سربیشه با بیان اینکه خط سیر افراطی در هر مجلسی محکوم و مذموم است، گفت: هر خط افراطی و تفریطی که زبان دشمن شود و تفکر انقلابی و آرمان‌های آن را کنار بگذارد، مطمئنا جلوی رشد و تعالی انقلاب را خواهد گرفت.

حجت الاسلام سنجری، نقش روحانیت را در عرصه بصیرتی بسیار موثر دانست و افزود: طلاب و روحانیون با تشویق برای حضور حداکثری باید الگوی انتخاب اصلح را از دید اسلام و بزرگان بیان کنند تا نمایندگان اصلح برای آبادانی کشور وارد مجلس شوند.

وی در پایان با تاکید بر این که دخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است، گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح،  انقلاب اسلامی ایران را بیمه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha