یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه

کتاب "گونه شناسی فکری، سیاسی روحانیت حوزه علمیه قم" اثر دکتر عبدالوهاب فراتی به زودی از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور طبع آراسته می شود.

دکتر فراتی در همین باره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: این کتاب هم اکنون مراحل نهایی چاپ را می گذراند و ان شاءالله تا پایان سال منتشر شده و در اختیار علاقه مندان بازار کتاب قرار می گیرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین افزود: کتاب "گونه شناسی فکری،سیاسی روحانیت حوزه علمیه قم" به بررسی انواع تنوعات فکری سیاسی در حوزه های علمیه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و نشان می دهد که درباره ماهیت نظم دینی چه افکاری در حوزه های علمیه در این مدت وجود داشته و دارد.

لازم به ذکر است: از دیگر آثار و تالیفات این محقق و پژوهشگر حوزوی می توان به کتاب هایی چون از انقلاب اسلامي و بازتاب آن، انديشه سياسي امام خميني (ره)، انديشه سياسي سيد جعفر كشفي، (از مرجعيت تا تبعيد حضرت امام) تاريخ شفاهي، رهيافت نظري بر انقلاب اسلامي، گونه‌هاي مشروعيت قدرت سياسي در ايران، آزادي در انديشه سياسي امام خميني (ره) و امام خميني (ره) و نسل سوم نام برد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha