جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمدسعید حکیم در پیامی درگذشت آیت الله سیدجواد الوداعی از علمای بحرین را تسلیت گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله سید محمدسعید حکیم در نجف با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدجواد الوداعی از علمای بحرین را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

به برادران مومن و گرامی در بحرین

با نهایت تاسف و ناراحتی خبر درگذشت علامه جلیل سید جواد الوداعی که عمر طولانی خود را در خدمت دین و مومنین گذراند دریافت کردیم.

این مصیبت بزرگ را به همه شما به ویژه طلاب حوزه های علمیه و علما تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم روح آن فقید را با رحمت واسعه خود قرین فرماید و مقام او را در علیین ترفیع داده و به خانواده و دوست دارانش صبر عنایت فرماید.

پیام تسلیت آیت الله سند از علمای بحرینی مقیم نجف

بر اساس این گزارش آیت الله شیخ محمد سند از علمای بحرینی مقیم نجف نیز در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله الوداعی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: این عالم بزرگ در طول نزدیک به یک قرن عمر خود و علی رغم شدائد در برخی برهه‌ها چراغی درخشان برای استقامت و عالمی متعهد در مسئولیت دینی و الگویی برای پیروی بود.

پیام تسلیت مرکز تبلیغ اسلامی سوئد

مرکز تبلیغ اسلامی سوئد نیز در پیامی با اشاره به فعالیت‌ها و جایگاه آیت الله الوداعی خاطرنشان کرد: این شخصیت بارز و عامل با انجام رسالت خود نسل هایی از مبلغین و طلاب علوم دینی را تربیت کرد.

انتهای پیام/

313/20

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha