یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/حجت الاسلام زمانی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی صرف سخنرانی و شعار کافی نیست، بلکه باید راهکارهای عملیاتی و کارآمد را ارائه داد و مخاطبین را نسبت به انجام اقدام های عملی در این زمینه تشویق کرد.

حجت الاسلام یدالله زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، نقش مدیریت اقتصاد در معیشت مردم را بسیار پر رنگ دانست و گفت: لزوم تبیین شعار راهبردی سال به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به سادگی با مشاهده وضعیت کنونی جامعه درک می شود، به طوری که رسیدن به سطح مطلوب در معیشت مردم نیازمند توجه جدی است.

استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان این که تمامی دستگاه ها و ارگان ها در صورتی که ضرورت توجه مقام معظم رهبری را به امر اقتصاد درک کنند، گام های موثرتری را در این زمینه بر می دارند، ابراز داشت: باید افراد در هر جایگاهی که قرار دارند، برای تحقق شعار سال تلاش کنند، طحوزویان نیز در این بین وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر این که طلاب و روحانیون باید در جهت تبیین راهکارها، اطلاع رسانی و تشویق مردم به روی آوری به سوی اقتصاد مولد و اشتغال زا، تلاش لازم را انجام دهند، افزود: تبیین اهمیت و راهکارهای اقتصاد مقاومتی مهمترین وظیفه حوزویان است.

حجت الاسلام زمانی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی صرف سخنرانی و شعار کافی نیست، بلکه باید راهکارهاهی عملیاتی و کارآمد را ارائه داد و مخاطبین را نسبت به انجام اقدام های عملی در این زمینه تشویق کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha