شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) از چنان جایگاهی برخودارند که تمام متفکران و شخصیت های دنیا چه مسلمان و چه غیر مسلمان در برابر عظمتش سر تعظیم فرود آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه شیخ الاسلام، با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) وهمچنین آغاز مراسم اعتکاف، گفت: امیرالمومنین(ع) در تمامی مراحل و صحنه های مختلف یار و همراه پیامبر(ص) بود و در دفاع از اسلام و تبلیغ رسالت نبوی، پیشتاز بودند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به امتیازات و ویژگی های حضرت علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: حضرت دارای ویژگی های برجسته و ممتازی بودکه به جز وجود مقدس پیامبر اسلام(ص)، هیچ انسانی به آن درجه از کمالات دست نیافته است.

وی تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) از چنان جایگاهی برخودارند  که تمام متفکران و شخصیت های دنیا چه مسلمان و چه غیر مسلمان در برابر عظمتش سر تعظیم فرود آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در ادامه با سفارش طلاب به علم آموزی و تلاش بیشتر در درس و بحث حوزوی، خطاب به آنان گفت: بزرگان وعلمای برجسته ای از این مدرسه برخاسته اند شما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین به دغدغه مدیران ومسئولین حوزه اشاره کرد و بیان داشت: امروز دغدغه مسئولین، اساتید ومدیران مدارس، علم آموزی و تهذیب طلاب و بصیرت و بینش عمیق آنان به مسایل سیاسی داخلی و بین المللی است.

حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های آموزشی، تهذیبی، پژوهشی  و ... این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha