پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 377249
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
حجت الاسلام امیرحسین محمدی از قهرمانان و مربیان رشته ورزشی شنا

حوزه/ پس از ورود به حوزه عناوینی همچون مقام اول مسابقات کشوری شنا تهران سال ۹۲، دریافت حکم مربیگری شنا در سال ۹۴، دریافت حکم مربی نجات غریق سال ۸۹، نفر دوم مسابقات کشوری شنا سال ۹۴ را کسب کردم.

حجت الاسلام امیرحسین محمدی از قهرمانان و مربیان رشته ورزشی شنا که هم اکنون معاونت اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب را بر عهده دارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه با اشاره به سوابق ورزشی خود، گفت: بنده در دوران نوجوانی به ورزش شنا علاقمند شدم و این رشته را زیر نظر اساتید مجرب ادامه داده و بصورت حرفه ای پیگیری کردم.

معاون اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: در مدت زمانی که به ورزش شنا پرداختم، موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی در سطح استانی و کشوری شدم.حجت الاسلام امیرحسین محمدی از قهرمانان و مربیان رشته ورزشی شنا

وی ادامه داد: پس از ورود به حوزه عناوینی همچون مقام اول مسابقات کشوری شنا در تهران سال 92، دریافت حکم مربیگری شنا در سال 94، نفر دوم مسابقات کشوری شنا در مشهد سال 89، دریافت کارت نجات غریق سال 89، نفر دوم مسابقات کشوری شنا در تهران سال 94 و نفر اول مسابقات شنای وحدت حوزه و دانشگاه در قم سال 94 را کسب کردم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که طلاب در کنار برنامه های علمی و تهذیبی، به ورزش و برنامه های تقویت جسم نیز نیازمندند، ابراز داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب که بر تحصیل، تهذیب و ورزش تأکید فرموده اند، باید به تمام ابعاد موفقیت توجه شود، زیرا عقل سالم در بدن سالم است.

این روحانی ورزشکار تصریح کرد: طلاب عمدتأ در طول روز فعالیت بدنی و تحرک بسیار کمی دارند و بیشتر اوقات خود را به کارهای ذهنی و فکری می پردازند، لذا اهمیت توجه به مقوله ورزش و سلامتی جسم در این قشر به مراتب بالاتر است.

وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) "زَكَاةُ الْعِلْمِ نَشْرُهُ/ زكات دانش، نشر آن [و تعلیم به دیگران] است"، گفت: براین اساس بنده، در کنار تبلیغ و تدریس، آمادگی آموزش آموخته های ورزشی خود به طلاب علاقمند به رشته شنا را دارم و امیدوارم این کار ، گام کوچکی در راه ارتقاءسطح سلامت جسمی و روحی طلاب باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha