جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
استکبار

حوزه/ در نشست سیاسی با موضوع" تبیین سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی" در مدرسه علمیه خواهران الزهراء (سلام الله علیها) ساری عنوان شد: عدم ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا سبب عبور از خطوط قرمز کشور و زیر پا نهادن آن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران،آقای قلی نژاد کارشناس سیاسی در این نشست با بیان این که  نامگذاری سال 95 با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نشان از اهمیت بالای مسائل اقتصادی در کشور دارد تاکید کرد: از دیدگاه رهبری اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا است که با این اقتصاد می توان چهار مشکل اساسی تولید داخلی، مشکل بیکاری، رکود، عدم رونق اقتصادی را حل کرد.

وی افزود: قید اقدام و عمل  در عنوان سال 95 نشان از این دارد که مقام معظم رهبری درخواست عملیاتی و اجرایی کردن مقدمات صورت گرفته در زمینه مسائل اقتصادی را دارند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد:  حل مشکل از طریق اقتصاد مقاومتی و تحمل تحریم ها دو راهی است که از دیدگاه رهبری در مقابل ما قرار دارد که باید با انتخاب درست کرده در برابر تحریم های آمریکا مقاومت کنیم؛  چرا که عدم ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا سبب عبور از خطوط قرمز  کشور و زیر پا نهادن آن می باشد.

قلی نژاد از گره خوردن حل مشکلات اجتماعی، تاثیر مستقیم نارسایی اقتصادی با معضل اجتماعی، امکان مقابله با مشکل ازدواج، رفع تحریم ها، به عنوان بعد اجتماعی شعار سال یاد کرد و خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از سدهای بزرگ در برابر دشمن است که با کمک آن می شود با تحریم ها مقابله کرده و در مقابل دشمن سر فرود نیاورد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha