دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ رونمایی از ده جلد کتاب مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با حضور مدیر حوزه

حوزه/ مراسم رونمایی از ده جلد کتاب مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، با حضور آیت الله حسینی بوشهری در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضایی مهر، رئیس مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه در این مراسم با اشاره به آیه شریفه" نون والقلم و مایسترون"، اظهار داشت: هر آنچه که خداوند به آن قسم می خورد، تقدس می یابد، لذا قلم و کتابت مقدس است، اگر در مسیر الی الله باشد.

وی ادامه داد: حوزه تشیع نسبت به تدوین کتاب و نگارش تفکرات و اندیشه های علمی و دینی همواره زبان زد بوده است؛ آقازاده تهرانی وقتی "الزریعه" را نوشت می خواست اوج تفکر شیعی در مسیر علم را نشان دهد.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور آیات حسینی بوشهری و ری شهری و هم چنین  سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد برگزار  شد، کتاب های ده گانه سلامت قرآن از تناقض، تاریخچه روحانیت شیعه، سیره نظامی امیر المومنین علیه السلام، استبداد، استعمار و بهائیت، عدل و حکمت، وحی در محضر علما، خاتمیت، فلسفه احکام، رابطه روحانیت و نظام اسلامی از منظر امام و رهبری و همچنین کتاب نقد پسا سکولاریسم رونمایی شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha