یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ازدواج

به همت و قلم عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم ، کتاب "آموزش های جنسی پیش از ازدواج از دیدگاه اسلام" به زودی به زیور طبع آراسته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همین خصوص ابراز داشت: این کتاب 280 صفحه ای مشتمل بر یازده فصل است که از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به زودی منتشر شده و در اختیار خانواده ها و مخاطبان قرار می گیرد.

وی افزود: 9 فصل مربوط به توصیه ها و رهنمودهای اسلام در خصوص این است که دختر و پسر قبل از ازدواج باید چگونه رفتار کنند که در نهایت به یک زندگی مطلوب برسند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین گفت: دو فصل آخر نیز مطالبی است راجع به کسانی که ازدواج کرده اند و در واقع شامل توصیه ها و رهنمودهای دین مبین اسلام به دوران پس از ازدواج می باشد.

وی با تاکید بر این که ما باید بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی در خصوص ازدواج و مسایل جنسی در چارچوب آن را به درستی برای عموم مردم به ویژه جوانان بیان کنیم، خاطرنشان کرد: در واقع ما باید نگاه اصیل دینی را تبیین کنیم نه برداشت محدودنگر و ناقص به متون دینی که چندان هم کاربردی و حلال مشکلات نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha