پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سمیر القاضی

حوزه/ سربازان اسرائیلی به خانه سمیر القاضی قانونگذار ۵۰ ساله فلسطینی یورش برده و پس از اینکه خانه او را وحشیانه مورد تفتیش قرار داده و خساراتی به منزل او وارد کردند، او را ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه یک قانونگذار فلسطینی را از منزلش در شهر صوریف در شمال شرقی کرانه باختری جنوبی شهر هبرون ربودند.

به گفته جامعه زندانیان فلسطینی، سربازان اسرائیلی به خانه سمیر القاضی قانونگذار 50 ساله فلسطینی یورش برده و پس از اینکه خانه او را وحشیانه مورد تفتیش قرار داده و خساراتی به وسایل منزل او وارد کردند، او را ربودند.

سربازان اسرائیلی همچنین شهیر داوود 40 ساله را از منزلش در شهر یاتا در جنوب هبرون و احمد عبدالفتاح هدوشه را از خانه‌اش در صوریف ربودند. به علاوه بسیاری از شهروندان فلسطینی شهر یاتا در اثر یورش نظامیان اسرائیلی و استنشاق گاز اشک آور مجروح شدند که این حمله در پی تظاهرات مردم فلسطین به خاطر بستن راه‌های شهرشان انجام شده بود. خصوصا پس از اینکه سربازان رژیم صهیونیستی با گذاشتن تپه‌های شنی اقدام به مسدود کردن جاده‌های مختلف منتهی به این شهر کرده بودند.

با ربودن القاضی، تعداد قانونگذاران انتخابی فلسطینی که زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند به 9 نفر می‌رسد. القاضی پیش از این نیز بارها توسط رژیم اسرائیل ربوده شده و سال‌ها در زندان بسر برده  است که این حبس‌ها شامل بازداشت اداری (موقت) یعنی بدون اتهام و محاکمه بوده‌اند.

 طبق گزارش‌های رسیده، رژیم صهیونیستی در 2 روز گذشته حداقل 36 فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس ربوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha