شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قدس

حوزه/ از آغاز سال ۲۰۱۶ تا کنون ۷ نفر فلسطینی با شلیک گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیده و ۹۶۳ نفر دیگر نیز در شهر قدس بازداشت شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از منابع فلسطینی از آغاز سال 2016 تا کنون 7 نفر فلسطینی با شلیک گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده و 963 نفر دیگر نیز در شهر قدس بازداشت شده اند.

بنا بر این گزرش، این شهدای فلسطین از شهروندان عادی و بی گناه بوده اند که به بهانه "قصد حمله با خنجر" به شهادت رسیده اند. این گزارش می گوید اشغالگران اسرائیلی برای کشتن مردم فلسطین از سلاح به عنوان اولین ابزار استفاده می کنند و از این رو است که هنگام شلیک به این افراد به جاهایی از بدن آنها شلیک شده که موجب مرگ آنها بشود و فرصتی برای زنده ماندن نداشته باشند.

این در حالی است که هنوز پیکر شش شهید از شهدای قدس در اختیار اشغالگران است تا بدین وسیله خانواده های آنها مجازات شوند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند از آغاز 2016 تا کنون 963 نفر از شهروندان قدس بازداشت شده که در میان آنها 47 زن، 56 سالخورده و 366 نوجوان وجود دارند که از این نوجوانان 32 نفر آنها کمتر از 12 سال سن دارند.

در این گزارش آمده در مدت زمان مورد نظر 6272 شهرک نشین یهودی حریم مسجدالاقصی را هتک کرده اند که اقدامی خطرناک در هتک حرمت این مسجد مقدس و تحریک مسلمانان به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha