شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قدس

حوزه/ به گفته مستبصر فلسطینی شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در نشر احادیث و آموزه های اهل البیت دارد و شیعیان کشورهایی همچون فلسطین و دیگر کشورها نیازمند منابع و کتب شیعی هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»،‌ یک خانم مستبصر فلسطینی به نام "نسرین" گفت: وی به خاطر نبود احادیث اهل البیت علیهم السلام و ادعیه در فلسطین همیشه به شبکه های اجتماعی وابسته به آستان مقدس حسینی مراجعه می کرده و از احادیث و ادعیه بهره مند می شده است.

این شهروند فلسطینی 45ساله افزود: من سایت رسمی آستان مقدس حسینی را در گوگل پلاس یافته ام و برنامه "روزه ات حسینی باشد" را که توسط سایت آستان در ماه مبارک رمضان پخش می شد پیگیری می کردم و این برنامه شامل قراءت جزء های قرآن و ادعیه برگزیده و اذکاری که اهل البیت علیهم السلام نقل شده، بود.

وی گفت: این برنامه مرا در پیدا کردن دعای سحر و استغفار و ادعیه روزهای ماه مبارک بسیار کمک کرد و همچنین توانستم از طریق ثبت نام در سایت، در طول ماه رمضان قرائت قرآن را ادامه دهم.

این بانوی فلسطینی به اهمیت مفاهیم شیعی در اینترنت جهت استفاده مستبصرین فلسطینی و کشورهای دیگر که از منابع و کتب شیعی بی بهره هستند اشاره کرد.

وی در پایان گفت: شهر نابلس نیازمند منابع و کتب شیعی است تا شیعیان آنجا بتوانند از این طریق با اعتقادات و اصول مذهب اهل البیت علیهم السلام آگاهی کامل پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha