شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشدید درگیری‌ها و مجروح شدن عده زیادی از فلسطینیان

حوزه/ سربازان اسرائیل به شهر شیخ در کرانه باختری جنوبی هبرون(الخلیل) حمله کردند که در این یورش عده زیادی از فلسطینیان مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازان ارتش اسرائیل  به شهر شیخ در شمال شرق ناحیه کرانه باختری جنوبی هبرون(الخلیل) حمله کردند که در این یورش عده زیادی از فلسطینیان در درگیری‌ها مجروح شدند.

به گفته هلال احمر فلسطین، سربازان صهیونیستی همچنین مانع ورود آمبولانس‌ها به داخل شهر شدند تا از این طریق از ارائه کمک‌های درمانی به فلسطینیان مجروح جلوگیری کنند. به همین دلیل نیز امدادرسانان مجبور شدند از مسیرهای جایگزین و بدون استفاده از آمبولانس‌هایشان به شهر وارد شده و کمک‌های درمانی مورد نیاز برای مجروحان حادثه را فراهم آورند. در این درگیری‌ها عده زیادی از فلسطینیان در پی شلیک گلوله‌های پلاستیکی و همچنین در اثر استنشاق گاز اشک آور به شدت آسیب دیده و مجروح شده بودند.

در 11 روز گذشته، پس از اینکه ارتش اسرائیل بلوک های بتنی و تپه‌های ماسه‌ای در ورودی اصلی شهر شیخ و مناطق مختلف دیگر در هبرون قرار داد، این شهر نیز هدف تهاجم و یورش دائمی صهیونیست‌ها قرار گرفته است و سربازان اسرائیلی از پشت‌بام‌های اشغال شده بسیاری از خانه‌ها به عنوان برج‌های نظامی استفاده کرده و مردم را هدف قرار می‌دهد.

11 روز از محاصره هبرون می‌گذرد و ارتش اسرائیل تعداد زیادی از فلسطینیان را در چند روز گذشته ربوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha