یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری؛

حوزه/ مدیر سابق حوزه های علمیه گفت: خوشبختانه با تلاش مدیران استانی حوزه شاهد پیشرفت های بسیاری در حوزه بوده و امروز این مدیریت ها جایگاه و هویت خود را پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز در نشست آیت الله اعرافی با مدیران استانی حوزه های علمیه اظهار داشت: گرچه ما در دوران مدیریت فاصله مکانی با مدیران استانی داشتیم؛ اما حقیقتا از نظر فکری با هم نزدیک بوده و این عزیزان برنامه های خوبی داشته اند.

وی با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص)، ابراز داشت: «إنَّ اللّه‏َ يُحِبُّ أن يَرى أثَرَ نِعمَتِهِ على عَبدِهِ/ خداوند دوست دارد كه اثر نعمت خود را در بنده ‏اش ببيند».

مدیر سابق حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: راه اندازی مدیریت های استانی نعمتی بود که برای حوزه حاصل شد و امروز شاهد اثرات مناسب آن می باشیم.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز وضعیت استان های ما با گذشته قابل قیاس نیست، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مدیران استانی شاهد پیشرفت های بسیاری در حوزه بوده و امروز این مدیریت ها جایگاه و هویت خود را پیدا کرده اند.

امام جمعه قم بیان داشت: ما امروز اثر نعمتی را که نبی مکرم اسلام(ص) در روایت مذکور فرموده اند را در استان ها مشاهده می کنیم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این مطلب که بنده امروز مدیریت حوزه را بر زمین گذاشته ام، ادامه داد: اما ذهن، فکر، اندیشه و نگاه ما بر این است که چگونه قدم برداریم که به مدیر جدید حوزه کمک نماییم.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان اظهار داشت: تقاضای ما از شما عزیزان این است که با آیت الله اعرافی کمال تعامل، همفکری و همکاری را داشته باشید تا کارهای حوزه بهتر به پیش برود.

همچنین در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: امروز تدبیر شورای عالی حوزه های علمیه و با زحمات مدیریت های اسبق و سابق حوزه های علمیه کشور، 27 مدیریت استانی داریم که در آن شوراهای استانی نیز تشکیل شده و مدیران با زحمت و جدیت و تعامل با شوراها، کارهای حوزه را به پیش می برند.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه ابراز داشت: سه مدیریت نیز در مناطق خاص کاشان، بابل و بناب مشغول به فعالیت هستند که با پیشنهاد مدیر حوزه های علمیه و تأیید شورای عالی حوزه راه اندازی شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha