شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 391240
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
 تصاویر/ آزمون  طلاب جامعه المصطفی در قم

حوزه/ جامعة المصطفي العالميه(ص) از ميان طلاب خواهر و برادر ايراني جهت تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد سال تحصيلي ۹۷-۹۶ از طريق آزمون ورودي دانش‌پژوه مي‌پذيرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جامعة المصطفي  العالميه از ميان طلاب خواهر و برادر ايراني و غیرایرانی جهت تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد سال تحصيلي 97-96 از طريق آزمون ورودي دانش‌پژوه مي‌پذيرد.

بر اين اساس علاقه‌مندان به رشته‌هاي زبان و ادبيات عرب، مطالعات اسلامي، روان‌شناسي تربيتي، فقه، حقوق جزاء، دین و رسانه، ادیان ابراهیمی، تاریخ تشیع،کلام اسلامی، تاریخ معاصر جهان و... مي‌توانند از تاريخ سيزدهم لغايت سي و يكم شهريورماه سال جاري با مراجعه به نشاني اينترنتي www.sampa.miu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

لازم به ذکر است، داشتن مدرك سطح دو يا يك حوزوي به همراه مدرك كارشناسي يكي از دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر، دارا بودن معدل حداقل پانزده در سطح دو يا كارشناسي، حداكثر سن سي و پنج سال و داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت تحصيلي از نظام وظيفه، از شرايط اختصاصي ثبت‌نام در اين طرح مي‌باشد.

گفتني است در فراخوان اين طرح، يكم تا دهم مهرماه، زمان اعلام نتايج ثبت‌نام و ششم تا هجدهم آذرماه، زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون عنوان شده و طلاب برادر و خواهر در روز نوزدهم آذرماه براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد در رشته‌هاي ياد شده با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha