یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ امام‌جمعه دزفول گفت: سرمایه‌گذاری برای شروع سال تحصیلی سرمایه‌گذاری ماندگاری است که به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد. سرمایه‌گذاری برای شروع سال تحصیلی و همچنین بر روی مسائل تربیتی دانش آموزان، سرمایه‌گذاری ماندگاری است که به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، در چهارمین نشست شورای آموزش‌ و پرورش این شهرستان، با اشاره به نزدیک بودن بازگشایی مدارس، اظهارداشت: سرمایه‌گذاری برای شروع سال تحصیلی و همچنین بر روی مسائل تربیتی دانش آموزان، سرمایه‌گذاری ماندگاری است که به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با آموزش‌ و پرورش خواستار مشارکت عمومی مردم در این زمینه شد و تصریح کرد: تبدیل روز اول مهر به یک روز ملی و توسعه آن، لازمه ایجاد فضایی کاملاً بانشاط و با طراوت در تمام جامعه و بین همه اقشار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، بابیان این‌که آموزش‌ و پرورش، یکی از نهادهایی است که اثرگذاری وسیعی در مسائل تربیتی و آموزشی دارد، گفت: همه ما نیست به این سازمان مسئول هستیم و باید از آن در راستای تقویت بنیه‌های علمی، تربیتی و اعتقادی دانش‌آموزانمان حمایت کنیم.

امام‌جمعه دزفول، به بازدید از کتابخانه ملی ایران و تاریخچه مدیران این کتابخانه اشاره کرد و گفت: آموزش‌ و پرورش دزفول می‌تواند با بهره‌گیری از این طرح، تمام مدیران پس از انقلاب اسلامی را به‌صورت رسمی و سازمان‌دهی شده مشخص کند تا دانش آموزان و معلمان، با سابقه و ریشه شهرستان در این زمینه آشنا شوند.

وی با طرح این پیشنهاد که از پیشکسوتان آموزش‌ و پرورش تقدیر شود، اظهارداشت: مدیران نظام آموزش‌ و پرورش در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی چهره‌هایی شاخص هستند و شهرستان دزفول نیز دارای چنین شخصیت‌هایی با افق دید بلند است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی دزفولی، در پایان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اتباع و مهاجرین خارجی، خاطرنشان کرد: کمک به آموزش و تحصیل این افراد بر روی تمام فرهنگ جامعه اثرگذار بوده و از بسیاری ناهنجاری‌های اخلاقی جلوگیری خواهد کرد و باید پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha