یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میثاق نامه طلاب خوزستانی با حضرت صاحب العصر

حوزه/ طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، با قرائت میثاق نامه‌ای، ضمن عهد و میثاق با حضرت صاحب‌الزمان(عج)، برای حضور در مسیر نورانی سربازی حضرت حجت، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، با قرائت میثاق نامه‌ای، با حضرت صاحب العصر والزمان برای آغازی مسیری سخت اما روشن، عهد و پیمان بستند.

متن این میثاق نامه بدین شرح است؛

ما طلاب حوزه علمیه خوزستان، از الطاف خداوند متعال و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) سپاس گذاریم که این توفیق گران‌بها را نصیبمان کرد تا در شمار شاگردان مکتب نورانی امام جعفرصادق(ع) قرار گیریم.

اینک در پیشگاه خداوند متعال و ارواح مقدس انبیا عظام و امامان معصوم(ع) با خدای خود میثاق می‌بندیم که در راه تهذیب نفس، فراگیری علوم دینی و خدمت صادقانه به اسلام ناب محمدی(س) و مذهب تشیع علوی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و در مسیر پاسداری از حریم دین و احکام اسلامی، تمام سعی خود را بذل نموده و تحت عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در طول حیات خویش، خادم راستین مکتب جعفری و سرباز فداکار حضرت بقیه‌الله الأعظم(عج) باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha