شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فاضلیان

حوزه/ نماینده معاونت مالی و اداری حوزه های علمیه خواهران گفت: نمایندگان مجلس می توانند از طرح ها و لوایح پیرامون زیرساخت های حوزوی حمایت همه جانبه کنند و تا در نهایت به نفع کشور و مردم تمام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام فاضلیان، نماینده معاونت مالی و اداری مرکز حوزه های علمیه خواهران، امروز در نشست مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با مدیران مدارس حوزه های علمیه خواهران این استان، با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، افزود: به یقین این جمعیت آماری رسالت سنگینی را بر دوش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای قانونگذاری و حمایت همه جانبه خواهد گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه نقش بانوان در اداره کشور، خانواده و تربیت فرزندان، نقش حساس تری نسبت به آقایان است، گفت: امروز حوزه های علمیه خواهران در این راستا خوش درخشیده اند و نقش مهمی را در کشور در راستای تربیت بانوان دینی و در نهایت جامعه اسلامی بر عهده دارند.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به رسالت حوزه های علمیه خواهران در شرایط کنونی، تصریح کرد: اگر خانمی که در حوزه های علمیه خواهران تحصیل می کند، هیچ کاری انجام ندهد جز این که خانواده خود را از هجمه های ضد فرهنگی نگه دارد، برای آینده کشور بسیار مؤثر خواهد بود.

نماینده معاونت مالی و اداری مرکز حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر این که حساسیت نمایندگان مجلس در حمایت از مجموعه حوزه های علمیه خواهران باید خیلی بیشتر باشد، افزود: تواقع ما این است که نمایندگان مجلس از طرح ها و لوایح پیرامون زیرساخت های حوزوی حمایت همه جانبه کنند و اگر نقصی در طرح ها وجود دارد، برطرف شود تا در نهایت به نفع این مجموعه باشد.

این مسؤول حوزوی با اشاره به اینکه امکاناتی در سطح کشور و استان  وجود دارند که بدون استفاده مانده اند، گفت: این امکانات مصوبات قانونی برای استفاده در حوزه های علمیه دارند اما متأسفانه سازمانهای مربوطه کمتر زیر بار می روند که می طلبد نمایندگان مجلس در این راستا همکاری لازم را انجام دهند.

وی تخصیص اعتبارات و بودجه ها در استان ها برای حوزه های علمیه خواهران را نیازمند همکاری همه جانبه نمایندگان مجلس دانست و ابراز کرد: به یقین نقش نمایندگان مجلس در واگذاری زمین برای ساخت مدارس حوزه های علمیه خواهران غیر قابل انکار است.

در ادامه این نشست نیز آقای بهرامی، نماینده دیگر معاونت مالی و اداری مرکز حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه دشمن در حال کار کردن است و برای مبارزه با ارزشهای اسلامی برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: به یقین تقویت حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی در رشد و ارتقاء همه جانبه جامعه اسلامی خواهد داشت که می طلبد این امر مورد توجه جدی همگان خصوصا نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امکان همکاری بانکها در راستای ساخت و ساز مدارس علمیه حوزه های خواهران وجود دارد، گفت: در این راستا کمک نمایندگان مجلس  و بکارگیری بانکها برای کمک به حوزه های علمیه خواهران غیرقابل انکار است.

بهرامی در پایان خواستار همکاری همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استفاده از ظرفیتهای سایر مراکز دولتی برای حوزه های علمیه خواهران شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha