سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی شک جلوگیری قاطعانه از ورود کالای قاچاق به داخل کشور ، گام بسیار مهمی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به جلوگیری قاطعانه از ورود کالای قاچاق به داخل کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی معضل قاچاق و گاه بی توجهی نسبت به آن در بین برخی مسئولان باعث شده که اقتصاد ملی ما ضربه بخورد.

وی افزود: البته در روزها و هفته های اخیر ، تحرک خوبی به منظور مقابله با این روند شکل گرفته که امیدواریم قاطعانه ادامه یابد و با جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشورمان شاهد حمایت عملی از تولید داخلی باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با بیان این که تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی باعث رشد و شکوفایی اقتصادی کشور می شود، گفت: مسئولان و دولتمردان باید در عمل نشان دهند که در این مسیر حرکت می کنند و لذا ما بیش از شعار نیازمند اقدام و عمل جدی و انقلابی در این باره هستیم.

وی تاکید کرد: البته نه فقط مسئولان بلکه خود مردم و بخش خصوصی و تعاونی کشور نیز همه باید دست به دست هم داده و زمینه و بستر تحقق اهداف مدنظر در کلان مقوله اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha