سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام رجایی المصطفی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه بر لزوم همکاری گسترده تر حوزه و مرکز آمار ایران تاکید کرد و گفت: تفاهم نامه ای میان حوزه های علمیه و مرکز آمار ایران منعقد شده که امیدواریم این همکاری ها در بحث های آماری توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا  در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس مرکز آمار ایران که در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، بر لزوم همکاری گسترده تر حوزه و مرکز آمار ایران تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همکاری های بیشتری در بحث آمار حوزه و روحانیت و استفاده از خدمات کارشناسی مرکز آمار ایران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استاندارد کردن مفاهیم آماری بسیار مهم است، تصریح کرد: تفاهم نامه ای میان حوزه های علمیه و مرکز آمار ایران منعقد شده که امیدواریم این همکاری ها در بحث های آماری توسعه پیدا کند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه، همچنین بر لزوم اتخاذ سیاست های تشویقی برای تقویت انگیزه های مردم در مشارکت بیشتر اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد و افزود: تجربه نشان داده که امتیازهای تشویقی موجب استقبال بیشتر از مسائل می شود و همچنین فرهنگسازی موجب استقبال بیشتر در آینده خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام  بهرامی مسئول مرکز فناوری اطلاعات حوزه نیز با قدردانی از همکاری مرکز آمار ایران با حوزه های علمیه، اظهار داشت: امیدوارم تفاهم نامه میان دو نهاد در حوزه های آموزشی و مشاوره تداوم داشته باشد و با توجه به نگاه مثبتی که آیت الله اعرافی نسبت به مسائل آماری در تصمیم گیری ها دارند، ان شاءلله  بیشتر بتوانیم از این همکاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha