دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام بیک زاده

حوزه/ مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با بیان این که فعالیت طلاب در مساله امر به معروف در حریم شهر جهاد است گفت: ۱۱۰ مسجد از مساجد قم دوره آموزشی طرح طلایه داران به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  بیک زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم به اهمیت فریضتین اشاره و قانون حمایت از آمران به معروف و  وظایف ستاد امربه معروف را تشریح کرد.

مسئول روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم عموم جامعه را به حضور در طرح طلایه داران و گذراندن آموزش امربه معروف دعوت نموده  و از تشکیل 110 شورای امربه معروف در مساجد خبر داد.

مسئول اجرای طرح طلایه داران امربه معروف ونهی از منکر استان قم با اشاره به حضور فعال طلاب آمربه معروف در سطح شهر، فعالیت آنان را جهاد در راه حفظ حریم مقدس شهر مقدس قم  و جبهه ی فرهنگی جنگ نرم دانست و به امربه معروف به عنوان مهمترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی و نفوذ اشاره کرد.

حجت الاسلام بیک زاده در ادامه به عملکرد دادگستری و نیروی انتظامی در حمایت از آمران به معروف اشاره کرد و گفت: عملکرد ارزشمند این دو نهاد منجر به اجرا و احیای بهتر این فریضه شده است و از همه  گروه های تذکر لسانی فعال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha