سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
بحرین

حوزه/ رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: اهانت به آزادی های دینی مردم بحرین به ویژه شیعیان به این خاطر است که قانون در کشور اجرا نمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید یوسف المحافظه رئیس مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد اهانت به آزادی های دینی مردم بحرین به ویژه شیعیان به این خاطر است که قانون در کشور اجرا نمی شود.

وی افزود: ظلم و ستم و بی عدالتی علیه شیعیان بحرین هرگز نمی تواند باعث شود مردم از مطالبات و خواسته های مشروع خود در زمینه برخورداری از عدالت و دموکراسی و احترام به حقوق بشر دست بردارند.

این مرکز همچنین در بیانیه ای نگرانی خود را در مورد استمرار بازداشت خانم غادة جمشیر از فعالان حقوق بشر اعلام کرد و خواستار آزادی این فعال حقوق بشر شد.

در این بیانیه آمده نظام بحرین با بی عدالتی قضایی نسبت به غادة جمشیر قصد دارد به مدافعان حقوق بسر فشار بیاورد تا دست از فعالیت های خود بردارند و ما از جامعه بین الملل می خواهیم با این گونه رفتارهای انتقام جویانه نظام مبارزه کنند.

مرکز بحرین ادامه داد: خانم جمشیر اولین قربانی انتقام جویی های نظام بحرین نیست و از سال 2011 تا کنون حدود 300 زن به خاطر فعالیت در زمینه حقوق بشر و آزادی بیان بازداشت شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha